×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مهاجرانی: جوانان ببینند چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی ما نشسته‌اند

عطاءالله مهاجرانی وزیر فرهنگ دولت اصلاحات طی مطلبی درباره حوادث و اغتشاشات اخیر در ایران نوشت: آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها نتوانستند خویشتن‌داری کنند و آشکارا از تجزیه ایران و تغییر نظام جمهوری اسلامی سخن نگویند.

در بخشی از این مطلب که در روزنامه اعتماد منتشر شده است، آمده: آنان از «امپراتوری ایران» سخن می‌گویند که می‌بایست شکسته شود و ایران آزاد شود، یعنی سرزمین ایران تجزیه شود. ملت ایران به اقوام یا به تعبیر آنها به ملیت‌های مختلف تقسیم شود، همان‌گونه که شوروی و یوگسلاوی تجزیه سرزمینی و قومیتی و ملی شد. همین استراتژی و رویکرد را ما در تبیین خط‌مشی برخی گروه‌های اپوزیسیون به روشنی می‌بینیم.

مهاجرانی نوشته: ایران یکپارچه و یگانه و قوی به مصلحت و در جهت منافع امریکا و اسراییل و هم‌پیمانان منطقه‌ای نیست. برای تضعیف ایران و نهایتا تجزیه ایران می‌بایست ارکان وحدت ملی و اقتدار کشور هدف گرفته شود. بیهوده نیست که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش هدف‌گذاری شده‌اند.

“تمام این تلاش‌ها در جنگ هشت‌ساله، با تمرکز بر حمله نظامی به کشور ما انجام شد. ورشو و ناتو پشتوانه ارتش عراق بودند، صد‌ها میلیارد دلار نفتی از سوی کشورهای عربی منطقه به عراق داده شد. نه انقلاب متوقف شد؛ نه نظام جمهوری اسلامی ایران سرنگون شد و نه خوزستان تجزیه.”

وزیر فرهنگ دولت اصلاحات در مطلب خود آورده است: در اعتراضات و آشوب و اغتشاشات اخیر که براندازان از آن به «انقلاب سوم»، تعبیر می‌کردند و اکنون کوتاه آمده و از «خیزش» صحبت می‌کنند، تمرکز بر جنگ روانی- تبلیغاتی است. فضای مجازی و تلویزیون‌های فارسی در واقع به جای نیروهای مسلح در جنگ هشت ساله به میدان آمده‌اند.

“جوانان ما به ویژه دانشجویان ببینند که چه گرگ‌هایی در کمین ایران قوی و وحدت سرزمینی و ملی ما نشسته‌اند. چنان که درصدد تجزیه سوریه و عراق هم بودند و ناکام ماندند.”

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.