×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024
از ناتوانی در تولید سیم خاردار به پرتاب ماهواره‌ رسیده‌ایم

مهدی چمران امروز در آغاز یکصدوسومین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: پیش از اینکه به یاوه‌گویی‌های بایدن رئیس جمهور آمریکا اشاره کنم از غرش ملت ایران در روز مبارزه با استکبار جهانی قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: بنده در سال‌های گذشته و در اکثر سنوات سابقه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان را داشته‌ام اما در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال شاهد حضور بی‌نظیر و بی‌سابقه خانواده‌ها، دانشجویان و دانش‌آموزان بودم که در هیچ یک از سال‌های گذشته همانند آن را ندیده بودم.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به یاوه‌گویی‌های بایدن رئیس جمهور‌ آمریکا گفت: اخیراً این آقا عنوان کرده که ایران را آزاد خواهیم کرد! این سخنان و حرف‌های‌ وی شرم‌آور بود به طوریکه این سخنان را در یک جلسه عمومی و در مقابل رسانه‌ها و مطبوعات عنوان کرد البته در ادامه سخنان رئیس جمهور آمریکا پس گرفته شد.

چمران ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا گفته که تصمیم دارد ایران را آزاد کند که البته وی معنی آزادی را نمی‌داند چرا که در سال‌های دور و پیش از انقلاب کشور ما را به بند کشیده بود و در واقع آنها معنای آزادی را به بند کشیدن می‌دانند و می‌خواهند به غارت خود همانند قبل از انقلاب ادامه بدهند و اسم این بند را آزادی می‌گذارند.

وی همچنین با اشاره به پرتاب ماهواره‌بر قائم ۱۰۰ توسط سپاه پاسداران در روز گذشته گفت: این اتفاق بسیار مبارکی است که روز گذشته توسط سپاه محقق شد و این خبر را می‌دهد که ایران می‌تواند از این به بعد خودش ماهواره ارسال کند و این موفقیت را به مقام معظم رهبری، مردم و نیروهای مسلح تبریک عرض می‌کنم چرا که کشوری که در زمان جنگ حتی نمی‌توانست سیم خاردار تولید کند هم اینک به جایگاهی برسد که چنین ماهواره‌هایی را پرتاب کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.