×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
حضور نماینده خانم دکتر خزعلی معاون ریاست محترم جمهوری در امور زنان و خانواده در منزل مرحومه شلیر رسولی

 

نماینده ایشان با همراهی جمع کثیری از مردم و فعالین مدنی و اجتماعی و دینی شهرستان مریوان، با حضور در منزل مادر مرحومه شلیر رسولی در شهرستان مریوان، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با مادر،خواهر و سایر اعضای خانواده آن مرحومه، پیام تسلیت و همدردی سرکار خانم دکتر خزعلی مشاور و معاون محترم ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را به بیت مکرم آن مرحومه و مردم داغدار مریوان اعلام نمود.

در این دیدار، پیام همدردی و تسلیت صمیمانه استاندار مردمی و محبوب کردستان جناب آقای دکتر زارعی کوشا و نیز فرماندار محترم شهرستان مریوان هم ابلاغ شد.
در ادامه این دیدار و سرکشی، سرکار خانم دکتر خزعلی معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در تماسی تصویری با خانواده مرحومه شلیر رسولی،مراتب تسلیت و تعزیت خود را ابراز داشته و با اشاره به پیگیری های خود از مدیرکل محترم دادگستری استان، وعده رسیدگی قاطعانه به پرونده را دادند.
وی با طلب صبر برای بازماندگان مرحومه شلیر رسولی؛ ایشان را نماد عفت، کرامت و شرافت زن‌مسلمان نام برد و افزود: ایشان با پاکدامنی و عفت ثابت کردند که زنان عفیف و پاکدامن ما حتی به بهای جان هم از شرافت خود دفاع می کنند.در پایان هم از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی برای خاتواده محترم و علو درجات را برای مرحوم شلیر رسولی مسالت نمودند.

در حین این دیدار و سرکشی، جمعیت کثیری از مردم شهرستان مریوان هم با جمع شدن درب منزل پدری آن مرحومه و محل برگزاری مراسم‌ختم، خواستار اشد مجازات در ملاعام برای فرد مجرم شدند و در همین راستا با صدای بلند اعلام داشتند که حتی حاضرند با شکستن قلک فرزندانشان، آنچه در توان دارند در حمایت از مجازات اشد این فرد به کار گیرند و این را خواسته قاطع خود از دستگاه قضایی استان عنوان نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.