×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
همزمان با هفته دولت، ۱۸۱ پروژه گازرسانی در کردستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در هفته دولت ۱۸۱ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

احمد فعله‌گری طی نشست خبری با اصحاب رسانه که برگزار شد به اقدامات انجام شده این شرکت اشاره و اظهار داشت:
هم اکنون در بخش روستایی به یک هزار و ۵۰۵ روستا و در بخش شهری به ۳۲ شهر گازرسانی انجام شده است.

وی باعنوان اینکه گازرسانی به ۱۵۰ روستای زیر بیست خانوار در دست اجرا می باشد، گفت: گازرسانی به شهر چناره به عنوان آخرین شهر، تا قبل از شروع سرما انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در ادامه افزود: گازرسانی به ۵۴ جایگاهCNG و یک جایگاه CHP، جذب بیش از ٨۹ هزار و ۴۰۰ مشترک، ۳هزار و ۷۳٤ کیلومتر شبکه‌گذاری شهری، ٨ هزار و ۸۳۲ کیلومتر شبکه‌گذاری روستایی، ۷٤۱ کیلومتر شبکه گذاری صنعتی، از جمله اقدامات شرکت گاز کردستان می باشد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که تاپایان نیمه اول سال ۱٤۰۲ به صورت صددرصد روستای های استان به شبکه سراسری گاز متصل شوند.

فعله‌گری ادامه داد: یکی از برنامه های این شرکت اجرای عملیات گازرسانی به ۲ شهر استان هرمزگان است که به زودی کلنگ آن برزمین زده خواهد شد و از پیمانکاران بومی جهت مشارکت در این پروژه دعوت به همکاری می‌کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های شرکت گاز کردستان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: طی هفته دولت ۱۲۵ پروژه گازرسانی روستایی و صنعتی در کردستان با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال به بهربرداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه گازرسانی به ۲۵ روستا با ۷٤۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام خواهد شد اذعان داشت: همچنین گازرسانی به ۱۲ کوخ روستایی در این هفته، با سرمایه‌گذاری ۳۶ میلیارد ریالی به بهربرداری می رسد.

به گفته فعله‌گری، در هفته دولت ۱۸۱ پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: افتتاح ۹۳ پروژه گازرسانی واحد صنعتی با ۹۰ میلیارد ریال هزینه، بهربرداری از ۲ باب ساختمان پست امداد و ۳ مورد مقاوم سازی ساختمان ها و تاسیسات گاز با ۱۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری از دیگر برنامه های این شرکت در هفته دولت خواهد بود.

انتهای پیام/ ثریا صلواتی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.