×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
۱۹۷ میلیون ریال لوازم آرایشی قاچاق کشف شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۹۷ قلم لوازم آرایشی به ارزش ۱۹۷ میلیون و پانصد و هفتاد هزار ریال توقیف شد.

عطاالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد کلان، در سنندج اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال تعداد هشت مواد غذایی و آشامیدنی به ارزش ۶میلیون و ۸۱۰ هزار ریال طی ۴۳ هزار و ۶۰۶ بازرسی روتین کشف و ضبط شد.

حیدری در خصوص بازرسی از داروخانه ها و شرکت های پخش عنوان کرد: خوشبختانه از ۷۶۰ بازرسی انجام شده هیچگونه داروی غیر مجاز و قاچاق کشف نشد.

وی فروش و عرضه مکمل در باشگاه ها را غیر مجاز دانست و افزود: در طی سه ماه اول امسال ۸۵ بازرسی گشت مشترک از باشگاه‌های ورزشی و ۲۱۵ بازرسی از مراکز فروش مکمل و عطاری‌ها انجام شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در این بازرسی‌ها ۱۲ قلم مکمل به ارزش ۳۵ میلیون و پانصد هزار ریال توقیف و مهندم شد.

وی با بیان اینکه ملزومات و تجهیزات پزشکی مورد بازرسی قرار میگیرد بیان‌کرد: طی ۸۵ بازرسی و گشت مشترک ۵۵ قلم تجهیزات و لوازم پزشکی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ۳۱ پرونده مبارزه با قاچاق محصولات سلامت محور به تعزیرات حکومتی کردستان معرفی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.