×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024
آخرین وضعیت طرح ملی مسکن در ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: سهم استان در طرح ملی مسکن. در حدود ۳۲ هزار واحد است که از این تعداد ۸ هزار آن روستایی. و مابقی شهری است و بیش از ۵ هزار واحد آن توسط بخش خصوصی ساخته. و بیش از ۴ هزار آن در بافت فرسوده تامین می شود. و برای مابقی ما باید زمین تامین کنیم .

عبدالله بهادری” در سومین جلسه شورای تامین مسکن استان اظهار کرد: در قانون جهش تولید مسکن که در شهریور سال جاری. توسط مجلس به عنوان یک طرح دوفوریتی به دولت برای اجرا ابلاغ شد. و  بر اساس این قانون دولت مکلف شد. که چهار میلیون واحد مسکونی طی بازه ی زمانی ۴ سال بسازد. که شامل هر سال ۱ میلیون واحد مسکونی است.

وی با بیان اینکه سهم استان ایلام در این چهار سال حدود ۳۲ هزار واحد است. که از این تعداد ۸ هزار آن روستایی و مابقی شهری است. تصریح کرد: بیش از ۵ هزار واحد آن توسط بخش خصوصی ساخته و بیش از ۴ هزار آن در بافت فرسوده تامین می شود. و برای مابقی ما باید زمین تامین کنیم .

طرح ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد:  نزدیک ۱۵/۳ هکتار را از منابع خودمان تامین کردیم. ۶۵ هکتار از طریق تغییر کاربری و ۱۲/۳ هکتار از طریق تفاهم نامه با جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش و نزدیک به ۴۳۰ هکتار از طریق الحاق تامین شده است.

بهادری ادامه داد: تا الان نزدیک به ۲۲ هزار ثبت نامی داشته ایم که بیش از سه هزار مورد تایید نهایی قرار گرفته است و نزدیک به ۱۸۰۰ نفر چهل میلیون را پرداخت  که پروژه آنها شروع شده است.

وی تاکید کرد: مردم همت کنند و به موقع مدارکشان را تحویل دهند و در نهایت اولین قسط را پرداخت کنند که ما بتوانیم کار را شروع کنیم.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک تلگرام