×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
چمران: ایرادات بودجه ۱۴۰۱ درباره شهرداری‌ها را به مجلس ارسال کرده‌ایم

مهدی چمران در سی و دومین جلسه شورای شهر تهران با انتقاد از لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت اظهار کرد: ما ایرادات خود را در ارتباط با این لایحه را به مجلس و رؤسای کمیسیون‌های مربوطه از جمله کمیسیون عمران، کمیسیون اقتصادی و فراکسیون شهری ارسال کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: دوستان نیز با توجه به مراوداتی که با نمایندگان مجلس دارند. این موارد را پیگیری و بازگو کنند و امیدواریم این مسئله در مجلس اصلاح شود که البته بعید است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت، نباید انتظاری از کار و تلاش در سال آینده داشته باشیم. و قطعاً سال آینده نسبت به امسال، سال خوبی نخواهد خواهد بود. به طوری که حتی بودجه‌های سال جاری نیز در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت کاهش پیدا کرده است.

بودجه ۱۴۰۱

چمران از محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درخواست کرد. به این موضوع ورود پیدا کند. چرا که با این شرایط و با بودجه دولت مشکلات جدی برای شهرداری‌ها در سایر شهرها به وجود خواهد آمد.

ناصر امانی نیز امروز در جلسه امروز اظهار کرد: اخیراً جلسه کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری تهران برگزار شد. که در این جلسه ۴ مصوبه شورای شهر تهران مورد بررسی و به تایید رسید.

وی درباره مصوبات بررسی شده در کمیته تطبیق فرمانداری خاطرنشان کرد: مصوبه تخفیف ۲۵ درصدی عوارض ساخت و ساز به صورت نقدی، مشارکت بخش خصوصی در حوزه حمل ‌ونقل عمومی از جمله اتوبوس برقی همچنین تصویب نام‌ها برای معابر و خیابان‌ها از جمله مصوباتی است. که در این کمیسیون بررسی و به تایید رسید.

عضو شورای شهر تهران همچنین در تذکری به شهرداری تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن زمان ارسال لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران شهرداری تهران در ابتدا باید لوایح تعیین بهای خدماتی از جمله مراکز فرهنگی، ورزشی و … به شورای شهر ارسال کند که انتظار داریم هرچه زودتر این لوایح در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار بگیرد.

 

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک تلگرام