×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024
سفر وزیر نیرو به استان ” دبه های آبی”

ماه پیش بود که از قول یکی از نمایندگان استان سفر وزیر نیرو به کردستان اعلام شد و دو روز پس از اعلام خبر، روابط عمومی وزارت نیرو از کنسل شدن برنامه سفر به دلیل مشغله کاری وزیر خبر داد. اکنون بیش از ۳ ماه پس از آغاز به کار دولت بالاخره وزر نیرو فردا به جهت بررسی میدانی چند طرح حوزه نیرو در استان به کردستان سفر خواهد کرد و انتظار می رود متناسب با وضعیت اسفناک آب شرب مرکز استان این سفر دارای خروجی مشخصی در این موضوع مهم باشد.

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، فردا در رأس هیاتی به منظور بررسی وضعیت آب و برق استان و مشکلات فراروی این بخش به کردستان سفر می‌کند.

در سفر وزیر نیرو علاوه بر بازدید از تصفیه‌خانه سنندج و سدهای احداث شده استان پروژه‌ی حایز اهمیت آبرسانی به سنندج از سد آزاد نیز مورد بازدید قرار می‌گیرد.

بازدید از سد قشلاق، بازدید از پروژه آبرسانی به تصفیه خانه آب سنندج از سد آزاد، بازدید از سدآزاد، ایستگاه پمپاژ و نیروگاه برقابی و بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج، رودخانه قشلاق و سد ژاوه، بازدید هوایی از سد سورال، سنگ سیاه و قوچم دهگلان و پروژه آبرسانی به قروه و دهگلان، از جمله برنامه‌های سفر وزیر نیرو به کردستان است.

همچنین برگزاری جلسه با استاندار کردستان، نمایندگان و مدیران بخش آب و برق استان از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در سفر به کردستان است.