×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 5 May , 2024
رمز توسعه استان همدلی است

گزارش جلسه شورای معتمدین و خیرخواهان استان کردستان:

مورخ ۱۴۰۰/۷/۱در محل سالن همایش های مجموعه ایثار سنندج جلسه ای با حضور چندین نفر از اعضای این شورا در استان کردستان با دستور کار مطالبات استان از دولت سیزدهم برگزار گردید.

در آغاز این جلسه حاج جمال شهسواری ریاست شورای معتمدین و خیرخواهان ضمن خوش آمدگویی به سخنرانی پرداختند و در خصوص اهداف و برنامه های این شورا اظهار داشتند:

اگر چه این شورا عنوان اصول گرایی و همراهان کنونی دولت را به همراه دارد اما باید مجموعه شورای معتمدین و خیرخواهان استان با دیدگاهی فرا جناحی به مسایل نگاه کند و از همه ظرفیت های استان استفاده نماید.

ایشان در ادامه افزودند: معیار «رهبری نظام» است و ما اگر امروز پشتیبان ریاست جمهوری هستیم به دلیل پیروی ایشان از محور انسجام کشور یعنی رهبری است.

حاج جمال شهسواری ادامه دادند: مرکزیت در انتظار شنیدن صدای واحدی از کردستان است، متاسفانه تاکنون چنین اتفاقی نیافتاده است این شورای باید همین صدای واحد باشد.
ایشان در مورد انتخاب استاندار کردستان نیز افزودند: ما انتظار انتخاب استانداری توانمند را داریم.

و در خصوص شورای معتمدین بیان داشتند که این شورا از سال ۱۳۹۶ تحت عنوان دیگری در استان کردستان آغاز به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۸ دبیر این شورا انتخاب شد. متاسفانه در زمان انتخابات هر کسی به صورت مستقل حکم گرفت و به شورای معتمدین اعتنایی نگردید اما پس از انتخابات این شورا با توان جدیدی ادامه به کار داد و آقای دکتر فکور به عنوان دبیر انتخاب شدند.

حاج جمال شهسواری در ادامه این سخنان افزود: رمز توسعه و پیشرفت استان همدلی است. ایشان اظهار داشتند که اگر تمام فعالان استان در کنار یکدیگر و با یکدیگر هم رنگ و هم صدا و همراه باشند، مرکزیت هم پیام توسعه خواهی را خواهد شنید اما تا زمانی که تفرقه و نظرات متعدد گروه ها به مرکز مخابره گردد دود آن به چشم مردم استان می رود و در آینده امکان مطالبه گری از مرکز و این امکان که نیروهای دلسوز و فداکار و متخصص بومی را در بدنه ی دولت جانمایی کنیم بسیار ضعیف خواهد شد و با این توصیفات شخص ایشان اتحاد میان فعالان سیاسی استان بالاخص در این شرایط را بسیار با اهمیت بر شمردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.