×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
گلایه امام جمعه سنندج از وضعیت آب شرب سنندج وعملکرد برخی مسوولین استانی

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج با انتقاد از وضعیت آب شرب سنندج تصریح کرد: متاسفانه آب شرب این شهر وضعیت بد و نابسامانی دارد امام جمعه سنندج بر ضرورت تسریع در رفع مشکل آب شرب مردم سنندج توسط مسوولان تاکید کرد و سهل انگاری در موضوع سلامت مردم را غیر قابل قبول دانست..

ماموستا رستمی با تاکید بر “حفظ سلامت جامعه” به عنوان اولویت دولت سیزدهم و همچنین همه نیروهای مسلح به ورود چندین دوز واکسن کرونا به کشور در چند ماه گذشته اشاره کرد و ایم موضوع را امیدوارکننده و نشانه اهمیت موضوع سلامت در این دولت دانست.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز‌ جمعه سنندج با انتقاد از وضعیت آب شرب سنندج تصریح کرد: متاسفانه آب شرب این شهر وضعیت بد و نابسامانی دارد امام جمعه سنندج بر ضرورت تسریع در رفع مشکل آب شرب مردم سنندج توسط مسوولان تاکید کرد و سهل انگاری در موضوع سلامت مردم را غیر قابل قبول دانست.. ماموستا رستمی با تاکید بر “حفظ سلامت جامعه” به عنوان اولویت دولت سیزدهم و همچنین همه نیروهای مسلح به ورود چندین دوز واکسن کرونا به کشور در چند ماه گذشته اشاره کرد و ایم موضوع را امیدوار کننده و نشانه اهمیت موضوع سلامت در این دولت دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.