×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
در جلسه شورای معتمدین و خیرخواهان استان کردستان مطرح گردید:ضرورت توجه به شرایط کردستان در موضوع انتصاب استاندار

شورای معتمدین و خیرخواهان استان کردستان که از سال ۹۶ با ماموریت تلاش در راستای تحقق توسعه استان از طریق ایجاد زمینه همگرایی نیروهای موثر در توسعه استان کردستان فعالیت خود را آغاز کرده است در روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ تشکیل جلسه داد.


این با دستور کار برنامه ریزی جهت فعالیت های این شورا و نیز بررسی آخرین تحولات در خصوص انتصاب استاندار کردستان صورت گرفت و بر ضرورت توجه به شرایط ویژه استان در فرایند انتخاب استاندار تاکید گردید.

اعضای شورای معتمدین و خیرخواهان استان کردستان ضمن ابراز نگرانی در خصوص آشفتگی فضای رسانه ای با موضوع گمانه زنی های متعدد در انتخاب استاندار و لیست های متعدد منتشر شده در فضای خبری استان، برخی از افراد مطرح شده را فاقد کمترین تجربه،تخصص و شناخت از استان جهت طرح برای تصدی این عنوان دانسته و بر لزوم حداکثر دقت نظر، همدلی و توجه به آرا نیرو های موثر داخل استان در انتخاب استاندار تاکید کردند.

در این جلسه همچنین مصوباتی در خصوص روند ادامه فعالیت شورای معتمدین و خیرخواهان استان کردستان به تصویب اعضا رسید که از آن جمله گسترش تعاملات این شورا با مسوولین و نمایندگان در سطوح استانی و کشوری از طریق برگزاری جلسات منظم در راستای طرح و پیگیری مطالبات مردم، بود.

شورای معتمدین و خیرخواهان که در سال گذشته با بررسی های کارشناسی موفق به تهیه سندی جامع شامل چالش ها، فرصت ها، تهدید ها و برخی راهکار ها در مسیر توسعه کردستان گردید که این سند در قالب ۵۰ موضوع در حوزه های مختلف تسلیم دولت جدید گردیده است. در این جلسه شورا پیگیری توجه دولتمردان و مدیران استان به این سند جامع نیز به عنوان دستور کار این شورا مورد تاکید قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.