×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
روحانی: در مورد سیستان و بلوچستان سیاه‌نمایی می‌شود


 حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به مطالب مطرح‌شده درخصوص کرونا و وضعیت امکانات بهداشتی و درمانی در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: این‌که با سیاه‌نمایی گفته می‌شود مردم سیستان و بلوچستان تخت و بیمارستان ندارند، دروغ است و بر اساس آخرین گزارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان در زمان حاضر ۵۲۷۲ تخت وجود دارد و ۵۴۰ تخت بیمارستانی فقط در یک سال اخیر در این استان اضافه شده است لذا نباید حرفی نادرست و ناروا مطرح شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در بخش برق هم که مردم در روزهای اخیر دچار مشکل شدند عمدتاً به‌دلیل خشکسالی‌های بی‌نظیر و کم‌سابقه در ۵۰ سال اخیر بوده است. بارندگی نسبت به پارسال ۵۲ درصد کمتر شده است، خشکسالی و گرمای شدید و از طرف دیگر افزایش مصرف بخش صنعت در این مشکل تأثیرگذار بوده است.

روحانی با بیان اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم ۲۰ هزار مگاوات به ظرفیت برق کشور اضافه شده است، گفت: به‌طور متوسط سالانه ۲۵۰۰ مگاوات تولید داشتیم که از دولت‌های قبل بیشتر است، ضمن اینکه ۱۶ هزار و ۳۰۹ مگاوات ظرفیت نیروگاهی نیز در دست تکمیل است که طی ماه‌ها و سال آینده به افتتاح خواهد رسید و برای افزایش ۱۹ هزار و ۹۲۵ مگاوات برق نیز اقدامات قانونی و مجوزهای لازم تهیه شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.