×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
ورزش کردستان در بستر مرگ

دیار احمدی رییس ستاد انتخاباتی ورزشکاران انقلابی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار اقتصاد کلان با اشاره به تشکیل ۱۲ ستاد در شهرستان ها و ۹ معاونت در ستاد ورزشکاران این استان اظهار داشت: باتوجه به وضعیت بحرانی کشور جامعه ورزشی کردستان نیز با داشتن دغه دغه ی توجه بیشتر به ورزش استان در این دوره پا به عرصه انتخابات گذاشتند.

احمدی با بیان اینکه ورزش استان در بدترین شرایط ممکن به سر می برد افزود: علاوه بر مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه ورزشی بی توجهی مسئولین به ورزش و جوانان در استان موجب شده که گروه خاصی از مربیان، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در ستاد جناب آقای رئیسی به امید ایجاد تغییر در وضعیت ورزش استان حضور پیدا کرده اند.

وی اضافه کرد: متاسفانه در ساختار ورزشی استان از افراد ناتوان برای مدیریت استفاده شده و همین امر موجب کناره گیری بیشتر مربیان و پیشکسوتان از ورزش شده است.

احمدی با اشاره به اینکه یکی مطالبات جوانان ورزشی ما توجه به آنها و ورزش استان می باشد افزود: امیدواریم آقای رئیسی باتوجه اینکه ظرف مدت کوتاهی توانستن در حوزه اجرایی قضاوت بسیاری از موانع و رانت ها را از میان بردارند در آینده مسبب توسعه ورزش کشور نیز باشند.
وی در ادامه گفت: طی وبیناری که در ۲۰ خرداد با دکتر ساور انجام شد مطالبات ورزشی استان ابلاغ شد همچنین در این وبینار از فعالیت های انتخاباتی کمیته ورزشی استان کردستان به عنوان استان برتر تقدیر شد.

رییس ستاد انتخاباتی ورزشکاران انقلابی استان کردستان اظهار کرد: یکی دیگر از مطالبات ما واگذاری هیت های ورزشی به افراد متخصص می باشد چرا که در حال حاضر افرادی در راس هیت های ورزشی قرار گرفته اند که هیچ گونه تخصصی ندارند و این مسئله یکی از مشکلات حاد ورزش استان کردستان می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.