×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024
اقلام تنظیم بازار کردستان  در دست دلالان

دیار احمدی مسئول کمیته اصناف شورای وحدت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار اقتصاد کلان

دغه دغه ما با توجه به وضعیت فلاکت بار اقتصادی مردم ناشی از ضعف های مدیریتی در استان، سبب شد که در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با توجه به برنامه هایی در تغییر مدیریت در راستای توجه به خواست مردم و نیز تاکید برجوان گرایی و مبارزه با فساد توسط آیت الله رییسی؛ در حمایت از ایشان حضور داشته باشیم.

احمدی با توجه به مسوولیت خود به عنوان “مسوول حمایت از حقوق مصرف کنندگان” وضعیت حوزه تنظیم بازار استان را ضعیف خواند و افزود: متاسفانه به دلیل مدیریت ضعیف و سلیقه ای شدن مسئله تنظیم بازار در استان کردستان بارها اقلامی که به عنوان تنظیم بازار می بایست در دسترس مردم قرار گیرد به دست دلالان می رسد. عدم توجه به اصناف و نوع مدیریت در ساختار بازار، بارها این مسئله را به استاندار و مدیران اجرایی متذکر شدیم اما نتیجه ای نگرفته ایم.

وضعیت جامعه به دلیل عدم عملکرد مناسب مدیران و دولت به گونه ای است که انتظار مشارکت پایین است و این مسئله به عنوان دغدغه ما باعث شد تا به دعوت از دوستان در شورای وحدت استان کردستان حضور پیدا کنیم و تلاش کنیم در راستای جذب اصناف و استفاده پتانسیل افرادی که در حوزه اصناف فعالیت دارند بتوانیم در رفع مشکلات این حوزه در دولت آینده موثر باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.