×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
راه حل بحران اقتصادی موجود رای حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح است

گروه استان‌ها – نماینده مردم خاش در مجلس گفت: تنها دلیل دفاع رهبر معظم انقلاب از دولت‌های گذشته که کارنامه چندان درخشانی از خود بر جای نگذاشته‌اند، احترام به رای مردم بوده و مردم باید این بار گزینه اصلح‌تر را انتخاب کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان اسماعیل حسین‌زهی در خاش اظهار داشت: تنها دلیل دفاع رهبر معظم انقلاب از دولت‌هایی که کارنامه چندان موفقی از خود بر جای نگذاشته‌اند، احترام به رأی حداکثری مردم است و مردم باید این بار با شناخت دقیق گزینه اصلح را انتخاب کنند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی  گفت: مردم در انتظار هستند تا با حضور پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را تعیین کنند و با اعلام نتایج نهایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که روز گذشته انجام شد، انتظار ما این است که مردم با بررسی دقیق به فردی که اصلح است رای بدهند تا شاهد تحول در شرایط دشوار حاکم بر کشور باشیم.

وی در مورد شاخص‌های انتخاب فرد اصلح در میان نامزدهای احراز صلاحیت شده، بیان کرد: برای انتخاب اصلح باید به شاخص‌های مطرح شده توسط رهبری مراجعه شود اما به نظر من بهره‌مندی از برنامه دقیق و جامع مهمترین ملاکی است که مردم باید در انتخاب اصلح به آن توجه داشته باشند.

حسین‌زهی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند همه ما باید برای حضور حداکثری در انتخابات لبیک بگوییم و ان‌شاءالله بتوانیم همانطور که قانون اساسی می‌گوید حکومت مردم بر مردم را محقق کنیم. باید توجه شود فردی را انتخاب کنیم که بتواند برنامه‌های مفصلی برای آینده کشور و خروج از وضعیت بحرانی اقتصادی داشته باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.