×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
فسخ قرارداد ساخت تله‌کابین کرمانشاه/ ساخت تله‌کابین ادامه دارد

کرمانشاه– رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: فسخ قرارداد سرمایه گذاری تله کابین شهر کرمانشاه دلیلی بر تعطیلی این پروژه نیست.

علی اصغر خزلی صبح امروز با اشاره به لغو قرارداد تله کابین شهر کرمانشاه با سرمایه گذار آن اظهار کرد: این تصمیم از سوی شهرداری و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه صورت گرفت.

وی افزود: قرارداد پروژه تله کابین شهر کرمانشاه به دلیل وجود مشکلات حقوقی که چندین بار پیش از فسخ آن به سرمایه گذار اخطار داده شده بود، لغو شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در صورت عدم فسخ قرارداد تله کابین کرمانشاه با سرمایه گذار به دلیل وجود برخی محدودیت‌های زمانی قطعاً مشکلات حقوقی برای شهرداری و درنتیجه مردم شهر کرمانشاه ایجاد می‌کرد.

خزلی با بیان اینکه فسخ قرارداد تله کابین کرمانشاه سخت بوده و صرفاً در جهت پیشبرد این پروژه انجام شده است، گفت: سرمایه گذار باید بتواند با تمام توان خود پروژه مذکور را پیش برده و به دنبال ایجاد حواشی نباشد.

وی تاکید کرد: فسخ قرارداد پروژه تله کابین شهر کرمانشاه با سرمایه گذار آن دلیلی بر تعطیلی این پروژه نبوده و تله کابین کرمانشاه از طریق شهرداری و یا سرمایه گذاری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.