×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
تویوتا سینا ۲۰۲۲ یک ون تمام عیار برای رفتن به سفر‌های طولانی

تویوتا سینا ۲۰۲۲ از نسخه ویژه Outdoorsy با یک کیت بالابر اضافی رونمایی کرد.

تویوتا در آخرین پیشنهاد خود برای جلب نظر افرادی که دوست دارند یک مینی ون با امکانات شاسی بلند داشته باشند، نسخه ویژه‌ای به نام سینا (Sienna) را تولید کرده است. این نسخه ویژه  Woodland Edition نامیده می‌شود و دارای سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد، تنظیمات تعلیق و مجموعه لوازم جانبی شامل قفسه سقف، کشش یدک کش و پریز برق است.

تویوتا نسخه سینا Woodland Edition را برای سال ۲۰۲۲ معرفی کرده است. از ویژگی‌های آن می‌توان به چهار چرخ استاندارد و بالابر ۰.۶ اینچی به همراه چند وسیله جانبی اشاره کرد. تویوتا هنوز این خودرو را قیمت گذاری نکرده، اما به نظر می رسد قیمت سینا AWD ۲۰۲۱ از ۳۷۶۳۵ دلار شروع شود.

تنظیمات چهار چرخ متحرک سینا ۲۰۲۲ Woodland Edition همان چیزی است که برای تمام سطوح‌ در دسترس است. این خودرو یک موتور الکتریکی اضافی برای محور عقب دارد تا مکمل پیشرانه هیبریدی باشد که از یک موتور بنزینی خطی چهار لیتری ۲.۵ لیتری استفاده می‌کند.

تویوتا  سینا 2022 یک ون تمام عیار برای رفتن به سفرهای طولانی

تنها تغییر مکانیکی نسخه Woodland Edition، بالابر تعلیق ۰.۶ اینچی است که در مجموع ۱۷ سانتی متر از سطح زمین فاصله می‌گیرد. نسخه Woodland نیز با رنگ اختصاصی Cement در دسترس بوده و Midnight Black تنها گزینه دیگر برای این بسته اصلاح است، همچنین از ویژگی‌های مختلف دوخت داخلی و نشان‌های مشکی است.

تویوتا  سینا 2022 یک ون تمام عیار برای رفتن به سفرهای طولانی

تویوتا هنوز قیمت نسخه Woodland Edition را منتشر نکرده است، بنابراین نمی‌توان گفت ارزش آن خوب است یا خیر, به زودی باید اطلاعات بیشتری به همراه سایر جزئیات درباره هر گونه به روزرسانی در سری ۲۰۲۲ Sienna بشنویم.

تویوتا  سینا 2022 یک ون تمام عیار برای رفتن به سفرهای طولانی

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.