×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024
آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۸۳۲۰۰۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۸۳۲ هزار و ۶۵۷ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا-کووید۱۹- مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد کلان، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۱۴۴ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۶۸۳ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون و ۷۲ هزار و ۲۷۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۲۲ میلیون و ۶۶۰ هزار و ۲۸۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۶۵ هزار و ۵۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۲ میلیون و ۶۰۲ هزار و ۵۱ نفر رسیده است؛ تاکنون ۵۸۳ هزار و ۳۳۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۱۵ هزار و ۸۰۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۵ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۹۶۵ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۱۸۴ هزار و ۶۷۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌‌ عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۷۱ هزار و ۹۱۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۴ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۷۹۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳۸۱ هزار و ۶۸۷ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای فرانسه، روسیه، ترکیه، انگلیس و ایتالیا نیز به ‌ترتیب با ۵ میلیون و ۳۷۴ هزار و ۲۸۸، ۴ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۱۲۵، ۴ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۵۹۱، ۴ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۷۰۳ و ۳ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۸۹۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با ۳ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۷۲ مبتلا و آلمان نیز با ۳ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۷۲ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با ۲۵ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۴۳۴، ۱۳ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۸۸۰ و ۱۲ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۱۳۲ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.