×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024
نبود زمین یکی از عوامل گرانی مسکن در سطح استان کردستان است

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، گفت: کمبود زمین‌های مسکونی در همه پروژه‌های اجرایی دولت وجود دارد که این‌یکی از عوامل گرانی مسکن در سطح استان نیز است.

رضاعی اظهار کرد: برخی از پروژه‌ها در شهرهای زیر صد هزار نفر با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی آن در دست اجراشدن است که توسط خود مردم ساخته می‌شود.

وی افزود: همچنین پروژه هایی در شهرهای بالای صد هزار نفر توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) آغازشده که می‌توان به پروژه بهاران اشاره کرد و برخی دیگر از پروژه‌ها در آستانه گرفتن پروانه ساختمانی و اجراشدن عملیات هستند که از جمله پروژه سقز قریب بر ۱۴۰۰ واحد است.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، در ادامه با اشاره به کمبود زمین در استان، ذکر کرد: کمبود زمین‌های مسکونی در همه پروژه‌های اجرایی دولت وجود دارد که این‌یکی از عوامل گرانی مسکن در سطح استان نیز است.

وی با اشاره به اینکه مشکلی برای تامین زمین طرح مسکن ملی وجود ندارد، گفت: با هماهنگی اعضای شورای مسکن استان برای تمامی افرادی که تعیین مسکن شدن مشکلی برای زمین نخواهیم شد.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، با اشاره به ثبت‌نام جدید، خاطرنشان کرد: اسم این پروژه اقدام ملی مسکن است و نگاه ۱۰ ساله‌ای به تولید مسکن دارد که بعد از ساماندهی افراد ثبت نامی در این گام در نوبت‌های آتی برای متقاضیان جدید سامانه بازخواهد شد و امکان ثبت‌نام به وجود می‌آید.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.