×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024
رتبه اول اردبیل در صدور پروانه بهره برداری در کشور

به گزارش اقتصاد کلان، ارژنگ عزیزی در جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان اظهار کرد: استان اردبیل استان نوپا و جوان است و به لحاظ رشد صنعتی نیاز به حمایت بیشتر مسئولین کشوری دارد.

وی افزود: سرمایه گذاری شرکت‌های توسعه‌ای وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله ایدرو و ایمیدرو در استان برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار ضرورت دارد.

معاون اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان حداقل هفته‌ای یک بار به منظور رفع موانع تولید و کاهش بروکراسی اداری تشکیل می‌شود.

وی افزود: این کارگروه با مسئولیت استاندار و یا معاون هماهنگی امور اقتصادی و با حضور فعالان اقتصادی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود و بیشتر این جلسات هم با بازدید از واحدها و طرح‌های اقتصادی استان و در محل آنها به منظور به حداقل رساندن بروکراسی اداری ادامه می‌یابد.

عزیزی افزود: خوشبختانه تعامل خوبی بین مسئولین استان اردبیل و فعالان اقتصادی وجود دارد و حتی موانع و مشکلات خارج از اختیارات استانی نیز با پیگیری و هماهنگی استاندار برای فعالان اقتصادی حل می‌شود.

وی با بیان اینکه نتیجه این تعامل و پشتیبانی شروع پروژه‌ای بسیار بزرگ در استان اردبیل است، گفت: در چند سال گذشته پروژه‌های بزرگی در استان آغاز شده که تعدادی از آنها در سال جاری به بهره‌برداری رسید و تعدادی دیگر نیز در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش اقتصاد کلان، جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل شرکت صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، دبیر کارگروه ملی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس مجمع نمایندگان استان و جمعی از مدیران و تشکل‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.