×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024
بی‌احترامی سرپرست رادیو نمایش، نشست را تعطیل کرد

به گزارش اقتصاد کلان، سرپرست رادیو نمایش پس از آنکه باخبر شد فقط چهار خبرنگار و عکاس در سالن کنفرانس ساختمان شهدای رادیو حاضر شده‌اند، به این سالن نیامد و نشست خبری این شبکه رادیویی به دلیل قهرکردن سرپرست حتی بعد از حضور تعدادی بیشتری از اهالی رسانه، برگزار نشد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی اقتصاد کلان، امروز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح قرار بود محسن سوهانی، سرپرست رادیو نمایش در نشستی با عنوان «معرفی کار ویژه‌های رادیو نمایش» شرکت کند که این نشست به دلیل دلخوری وی برگزار نشد.

احمدرضا صدر، مدیر روابط عمومی معاونت صدا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد کلان، گفت: سرپرست رادیو نمایش توقع داشته که تعداد بیشتری از خبرنگاران در این نشست حاضر شوند و به خاطر حضور کم‌تعداد اهالی رسانه دلخور شده است.

تعدادی از خبرنگاران پس از اعلام منتفی شدن نشست در ساعت ۱۰ و بیست دقیقه به سالن کنفرانس رسیدند و اگر سرپرست رادیو نمایش کمی صبر می‌کرد می‌توانست نشست را با حضور دست‌کم ده نفر خبرنگار برگزار کند. این تعداد خبرنگار با وجود شرایط کرونایی خودشان را به ساختمان شهدای رادیو رساندند؛ ولی به دلیل قهر و دلخوری سرپرست رادیو نمایش دست خالی برگشتند.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که بسیاری از نهادها همچون معاونت سیما، نشست‌های خبری‌شان را به صورت مجازی برگزار می‌کنند، برپایی نشست خبری به صورت حضوری اقدامی نامتعارف محسوب می‌شود. با این وجود انتظار می‌رفت محسن سوهانی، سرپرست رادیو نمایش به احترام خبرنگارانی که در شرایط سخت به ساختمان شهدای رادیو آمده‌اند، نشست را برگزار کند.

در این نشست قرار بود امید زندگانی و ایرج نوذری نیز به صورت آنلاین به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

محسن سوهانی پیش از این عضو هیات داوران پنجمین جشنواره فیلم عمار و مشاور مدیر شبکه یک سیما در امور ارتباطات رسانه بوده است.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.