×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024
شهرداری کرمانشاه: اورژانس درختان در کرمانشاه راه ‌اندازی شد

قطع درختان توسط دستگاه های اجرایی و اشخاص به بهانه توسعه و ساخت و ساز از جمله معضلات شهری است

به گزارش اقتصاد کلان، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه قطع درخت در منازل نیازمند دریافت مجوز از کمیسیون حفظ گسترش از طریق شهرداری منطقه است اظهار داشت: گاهی شرایط جابه‌جایی درختان وجود دارد و چنانچه درختان به صورت غیرقانونی قطع شوند به دادگاه ارجاع داده می‌شود.
فرامرز رحمتی‌زاده با اشاره به اینکه در یکسال گذشته اقدامات بسیاری در زمینه حفظ درختان و فضای سبز در کرمانشاه انجام شده است گفت: برای نخستین بار تنه و ساقه درختان برای از بین بردن آفات برس‌کشی و پانسمان درختان قدیمی نیز شروع شده است.
رحمتی‌زاده با بیان اینکه قطع درختان میدان سپاه کرمانشاه به دلیل فعالیت‌های عمرانی است و به دلیل آفات زیاد امکان جابه‌جایی آن‌ها وجود نداشت افزود: برای احداث ستون‌های قطار شهری نیز درختانی جابه‌جا شدند.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه سیستم آبیاری فضای سبز در حال اصلاح است گفت: امسال به جای توزیع نهال رایگان، درختان میوه در داخل منازل کاشته می‌شود و این اقدام دو سال انجام شده است.
رحمتی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی اورژانس درخت با شماره ۳۴۲۹۷۰۲۸ عنوان کرد: به ۴۳۰۰ درخت در قالب این اورژانس رسیدگی شده است و کارکنان فضای سبز و فنی مشکلات درختان را پس از تماس شهروندان رفع می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.