×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
همتی: ارز ۴۲۰۰ تومانی تا ۶ ماه آینده برقرار است

به گزارش خبرنگار اقتصاد کلان، رئیس کل بانک مرکزی از برقراری ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی حداقل تا ۶ ماه اینده خبر داد و گفت: این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد و نظر مجلس نیز دراین خصوص مثبت است.

به گزارش اقتصاد کلان، “عبدالناصر همتی” روز شنبه در جریان سفر به استان همدان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت ۲ کار را برای کنترل و جلوگیری از افزایش قیمت ها در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی حداقل تا ۶ ماه آینده برقرار است و نظر مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه مثبت است.

رئیس کل بانک مرکزی درباره افزایش نرخ برخی از اقلام نیز گفت: رئیس جمهوری به تازگی در جلسه ستاد اقتصادی، وزرای صمت و جهاد کشاورزی را موظف به کنترل این وضعیت کرده است. 

همتی خاطرنشان کرد: طبق تاکید رئیس جمهوری قیمت کالاهایی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی در اختیار مردم قرار می گیرد حتما باید متناسب با نرخ ارز نهاده هایشان باشد.

به گزارش ایرنا، «عبدالناصر همتی» رئیس کل بانک مرکزی شامگاه جمعه و در سفری رسمی برای دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان بخش خصوصی، تولیدکنندگان و بازدید از چند طرح اقتصادی وارد همدان شد. 

دیدار و گفت وگو با مقامات استان، فعالان اقتصادی، بخش خصوصی و تولیدکنندگان از جمله برنامه های رییس کل بانک مرکزی در جریان سفر ۲ روزه به استان همدان است. 

همتی ظهر امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان شرکت کرد و پس از آن برای حضور در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان کبودراهنگ به همراه استاندار همدان عازم این شهرستان شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.