×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 20 May , 2024
هشدار درباره سوءاستفاده سارقان در قالب ماموران قرائت کنتور

به گزارش اقتصاد کلان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران ضمن هشدار به سوءاستفاده سارقان در قالب ماموران قرائت کنتور گفت: شهروندان با ارسال کد مأمور قرائت کنتور آب به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۲۲ نسبت به استعلام هویت وی اطمینان یابند.

به گزارش روز چهارشنبه اقتصاد کلان از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی دیزجی در نشستی با موضوع سرقت از منازل در پوشش مأموران آب، برق و گاز  افزود: ماموران قرائت کنتورها باید دارای نشان‌هایی باشند تا توسط مردم عادی به راحتی قابل شناسایی باشند.
وی ادامه داد: در برخی جرایم مشاهده شده که سارقان با تظاهر به اینکه مأمور آب، برق و گاز هستند و به منازل مسکونی مراجعه کرده و اقدام به سرقت می‌کنند.
دیزجی اظهار داشت: اکنون برای شناسایی مأموران شرکت آب و فاضلاب استان تهران، به طور روزانه برای هر مأمور قرائت کنتور، یک کد اختصاص خواهد یافت تا شهروندان بتوانند با ارسال کد مأمور به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۲۲ نسبت به استعلام هویت آن‌ها اطمینان یابند.
معاون دادگستری کل استان تهران اضافه کرد: همچنین برای شناسایی مأموران شرکت توزیع برق استان تهران، مشترکین جهت پرداخت قبوض برق خود باید به سایت اداره برق یا اپلیکیشن برق من مراجعه کنند که تصویر مأمور قرائت کنتور و موعد مراجعه بعدی وی روی قبض برق مشخص شده است و از این طریق مشترکین می‌توانند نسبت به احراز هویت آنان اطمینان حاصل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.