طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در کردستان آغاز شد

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در کردستان آغاز شد

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در کردستان آغاز شد

به گزارش اقتصاد کلان، فرزاد سردارزاده اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش تقاضا برای خرید انواع نوشت افزار و لوازم و التحریر، کیف و کفش و مانتو مدارس طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی به اجرا درآمده است.

وی افزود: با توجه به وظیفه ذاتی حوزه نظارت و بازرسی صمت، این اداره کل درنظر دارد در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه، بازرسی و نظارت های هدفمند را برای جلوگیری از هرگونه استفاده ای به انجام رساند.

رئیس بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: برای جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی کالا و خدمات، علاوه بر بازرسی های دوره ایی، اقدام به برگزاری و اجرای گشت مشترک از واحدهای صنفی درسطح عرضه کالاهای مذکور نیز به عمل خواهد آمد.

سردارزاده با اشاره به اینکه در این راستا ۱۲ گشت مشترک و چندین گشت روزانه به طور موردی برنامه ریزی شده است،گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

۷۵ هزار و ۷۶۸ واحد صنفی دارای پروانه کسب در استان کردستان وجود دارد و از این تعداد بیش از ۳۰ هزار واحد در مرکز استان مستقر هستند که سه درصد از این واحدهای صنفی را فروشگاه های متوسط و زنجیره ای تشکیل داده است.

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=10664

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: