یک پسر و هزار دردسر!

یک پسر و هزار دردسر!

یک پسر و هزار دردسر!

به گزارش اقتصاد کلان ، تئوری «ژن خوب و برتر» از دهان همان آقازاده ‌ی شاخصی مطرح شد که این روزها حضور مجددش در جلسه‌ی دولت خبر ساز شد.

موضوع آقازادگی در فضایی که فاصله های وحشتناک طبقاتی سر باز زده دردی است مضاعف؛ این موضوع که در چنین شرایطی کسانی با آقا زاده پنداری خود، بدون شرم از وضعیت اقتصادی و مالی اکثریت در کمال وقاحت یک ملت را ریشخند می‌کنند قابل تحمل نیست.

بی پرده حرف زدن از خون و ژنِ برتر و به هیچ گرفتن کارگر زادگان و کارمند زادگان، شکل گیری طبقه ای را سبب شده که هیچ سهمی در بار سنگینی که مردم در فراز و نشیب ها بر دوش می کشند، نداشته و ندارند.

جماعتی که تا چشم باز کرده اند همه چیز داشته اند و در هیچ کجای این مملکت کارشان معطل نشده م با یک تلفن پدر تمام محدودیت ها و صف های طولانی را دور زده اند، سراسر وجودشان رانت است. اصلا برای همین است که نمی توانند خودشان را با کسی که پدر و مادرش کشاورز، کارگر یا کارمند بوده، همتراز تصور کنند.

اکنون دوباره صاحب نظریه «ژن خوب»؛ همان نظریه ای که می تواند داستان تحقیر فرودستان جامعه را تکمیل کند؛ مجددا به واسطه «پسر بابا بودن» در جلسه دولت حاضر شده و توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. حضوری که چندین روز است معاون اول ۷۴ ساله رییس جمهور را به زحمت انداخته و به نظر می رسد با انتشار این موضوع فصل جدیدی از دردسر های «پسر بابا» کلید خورده است.

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=10617

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: