کارشناسان جهاد کشاورزی استان کردستان با همراهی کشاورزان این استان گندم خیز، مقام برتری استان را به ثبت رساندند.

کارشناسان جهاد کشاورزی استان کردستان با همراهی کشاورزان این استان گندم خیز، مقام برتری استان را به ثبت رساندند.

اقتصاد کلان

 

به گزارش اقتصاد کلان، پیمان اسکندری گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی استان کردستان با همراهی کشاورزان این استان گندم خیز، مقام برتری استان را به ثبت رساندند.
رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان به منظور تقدیر از معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان و کارشناسان مدیریت زراعت و مکانیزاسیون به ساختمان معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان رفت؛ وی در این دیدار اظهار داشت: مایه ی بسی خوشحالی بود که بمناسبت این موفقیت نشستی با همکاران داشته باشم و هدف از این دیدار عرض تشکر، تقدیر و خداقوت از همکارانی بود که خواهرانه و برادرانه در کنار کشاورزان استان بودند و ضمن ارایه ی توصیه های کارشناسی این مقام ارزشمند را در بین استان های کشور کسب کردند.

رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به این مطلب که سمت و جایگاه در سازمان جهاد کشاورزی اولویت کاری مدیران نیست، اظهار داشت: همه با هم تلاش کردیم تا اتفاق مبارک “رکود تولید گندم برای دومین سال متوالی” در استان کردستان شکسته شود و به مقام دومین استان برتر کشور در تولید گندم دست یابیم.

اسکندری افزود : در سازمان جهاد کشاورزی استان این رخداد مایه افتخار است و جهاد کشاورزی به عنوان سیستماتیک ترین سازمان همیشه در راس هرم بوده و دلیل آن قدرت کارشناسی کارشناسانی است که دانش خود را به خوبی به مزرعه انتقال دادند و بر تن دانش جامه عمل پوشاندند و نتیجه آن تولیدی است در خور و شایسته استان و متعاقب آن کشور عزیزمان ایران بود.

رئيس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه بیان داشت: ما در جهاد کشاورزی سعی کردیم به منابع انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمانی توجه ویژه ای داشته باشیم و در حفظ و هدایت آن بکوشیم

وی ادامه داد: استان کردستان در رشد اقتصادی چه در سالهای گذشته و چه امسال رشد مثبتی داشته است.

اسکندری با اشاره به اینکه لطف خدا، بارندگی های مناسب و هماهنگی های خوب درون سازمانی را نیز زمینه ساز این موفقیت عنوان کرد و گفت: همه همچون چرخهای منظم یک ماشین تولید، دست در دست هم تلاش مینمایند تا تولید پابرجا باشد و هرسال با افتخار رشد اقتصادیدر حوزه کشاورزی افزایش داشته باشد.

اسکندری در پایان گفت: رونق کردستان فقط در تولید گندم نیست بلکه در عرصه های تولید گوشت سفید، سیلو سازی، تولید تخم مرغ، افزایش تولید کلزا، چغندر قند، سیب زمینی و محصولات باغی همیشه حرفی برای گفتن داشته ایم که این نتیجه ی تلاش همکاران در کنار مولدین استان است.

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=10582

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: