رفع مشکلات شهروندان با تعامل سازنده شورای شهر و مجموعه دولت

رفع مشکلات شهروندان با تعامل سازنده شورای شهر و مجموعه دولت

به گزارش اقتصاد کلان، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: تعامل سازنده شورای اسلامی شهر و دولت،ثمره آن رفع مشکلات مردم است.

بهروز ابراهیم‌آبادی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با فرماندار و معاونان فرمانداری، ضمن تبریک هفته دولت،از زحمات ارزشمند مجموعه فرمانداری قدردانی کرد و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

وی در این دیدار بر ضرورت توجه ویژه به مسائل کلیدی مدیریت شهری، از جمله موانع و مشکلات مدیریت شهری و تسهیل در اجرای قوانین با رویکرد مردم محوری تاکید کرد.

ابراهیم آبادی تصریح کرد: باتوجه به اینکه در سال چهارم دوره ششم شورای اسلامی شهر قرار داریم، خدمت به مردم بیش از پیش اهمیت می‌یابد و انتظار می‌رود فرمانداری سنندج در کنار شورای شهر افزون بر گذشته گام بردارد.

وی با اشاره به سیاستگذاری شورا علاوه بر رویکرد نظارتی خود، گفت: کار کارشناسی بر روی لوایح و مخصوصا بودجه نویسی و تصویب لایحه بودجه چشم انداز خدمت رسانی شهرداری را به شهروندان نمایان می کند و در این راه شورای شهر نیازمند همدلی بیشتر کمیته انطباق و فرمانداری را دوچندان می کند.

رئيس شورای اسلامی شهرسنندج، به راهبری شورا در این دوره از مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی از جمله کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پل محمدی، زیرگذر تکیه و چمن، اتمام رینگ اسلام آباد، احداث بلوار ۲۴ متری اتصال میدان ۱۲ فروردین به بیمارستان توحید، ایجاد پارکها و تفرجگاههای همچون پارک لاوان، روجیار، پیر چنار، نیشتمان، پارک ورودی نایسر و پارکهای درون محله ایی، ایجاد زمین های ورزشی در مناطق حاشیه و توجه ویژه به آسفالت نواحی منفصل شهری و سایر معابر اصلی و فرعی صورت گرفته است.

ابراهیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان دریافتی شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده اشاره کرد و گفت: سهم شهرداری سنندج از مالیات بر ارزش افزوده نسبت به سایر شهرهای همطراز خود در کشور کمتر است. که این موضوع می‌تواند باعث شود که خدمات در خور شان و جایگاه شهروندان عزیز را فراهم نیاورد و روند توسعه شهر را کُند کند.

وی در پایان به اختصاص بودجه به نواحی منفصل و کم‌برخوردار شهر اشاره کرد و گفت: این بودجه، اگرچه قدمی مثبت در راستای رفع مشکلات این مناطق است، اما برای برآوردن تمام نیازهای همشهریان این مناطق کافی نیست. بنابراین لزوم توجه دولت در راستای اختصاص بودجه های جهشی به جهت رفع مشکلات این نواحی مورد انتظار است که با تلاش های صورت گرفته امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد متوازن تمامی مناطق شهر باشیم.

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=10561

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: