اتمام پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در اولویت قرار دارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان:

اتمام پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در اولویت قرار دارد

اتمام پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد در اولویت قرار دارد

سنندج- اقتصاد کلان- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد را از اولویت‌های این سازمان در سال جاری عنوان کرد.
اکبر محمدی، در بازدید از پروژه‌های مجتمع فرهنگی _ هنری و دارالقرآن بین‌المللی سنندج اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان یکی از اولویت‌های این سازمان در سال‌جاری است که امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته شاهد افتتاح چند کلان پروژه در سال جاری باشیم.

وی افزود: رویکرد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در سال جاری نظارت، پیگیری و تلاش جهت جذب اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان است و در همین راستا کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید غیرضروری تا ساماندهی پروژه‌های نیمه تمام استان ممنوع است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان تکمیل و افتتاح پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد را از دیگر اولویت‌های این سازمان در سال جاری برشمرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان با جدیت تمام در حال نظارت و پیگیری روند پیشرفت پروژه‌های راهبردی استان که دارای پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد هستند است که در همین راستا دستگاه‌های اجرایی نیز موظف به پیگیری این پروژه‌ها تا حصول نتیجه و افتتاح هستند.

محمدی با اشاره به پروژه مجتمع فرهنگی _ هنری سنندج گفت: تالار مرکزی سنندج در زمینی به مساحت ۳۶۰۰ مترمربع با زیربنای ۸۷۰۰ متربع که شامل هفت بخش مشتمل بر سینما، کارگاه‌های دکور، مجسمه سازی و خیاطی، سالن نمایش با ظرفیت ۱۳۰۰ نفر و سالن تمرین تئاتر، کارگاه سن متحرک و اتاق چاپ است که تا کنون با تخصیص اعتباری بالغ بر ۲۱۷ میلیارد تومان، ۸۶.۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر در سال جاری برای پروژه مذکور مصوب شده است که امیدواریم پنج بخش اساسی این مجتمع در هفته دولت سال جاری افتتاح شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان در ادامه با حضور در محل پروژه دارالقرآن بین‌المللی سنندج خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۳۱۰۰ مترمربع شامل کلاس‌های تدریس و اساتید، سایت کامپیوتر، نمایشگاه و کتابخانه با تخصیص اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان بوده که دارای ۹۹.۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و با تکمیل محوطه و نصب انشعابات، این پروژه نیز در هفته دولت سال‌جاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
محمدی ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و نظارت و پیگیری‌های مستمر، شاهد افتتاح چندین پروژه نیمه‌تمام و تأثیرگذار استان در حوزه‌های مختلف تا پایان سال جاری باشیم.

اخبار استانی اقتصاد کلان

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=10493

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: