نارضایتی مردم سنندج از بی برنامگی در قطع برق

نارضایتی مردم سنندج از بی برنامگی در قطع برق

اقتصاد کلان

به گزارش اقتصاد کلان ، عدم اطلاع‌رسانی قطع برق در سنندج و دیگر شهرهای استان بیش از اصل مسئله خاموشی‌ها، زمینه نارضایتی مردم را فراهم کرده است.
افزایش دما و به تبع آن افزایش مصرف برق و ناترازی در تولید برق در کشور و استان موجب شده که شاهد قطعی برق در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تولیدی باشیم.

خاموشی‌های بی برنامه و بدون اطلاع قبلی در کردستان مردم را به دردسر انداخته و نارضایتی اصناف و مغازه داران را به دنبال داشته است.

قطعی برق طی روزهای اخیر علاوه بر اینکه موجب خسارت های هنگفت در واحد های تولیدی و صنعتی شده، فعالیت کلینک های پزشکی و مراکز درمانی را با مشکل مواجه کرده است.

یکی از شهروندان سنندجی با انتقاد از خاموشی‌های بدون برنامه در این شهر گفت: شرکت برق اگر قصد قطعی برق را دارد باید اطلاع رسانی کنند؛ این قطعی‌های بی موقع به کسبه‌ها و بازاریان ضرر می رساند و خاموشی یخچال ها و خرابی محصولات ضرر های زیادی وارد می کند.

شهروندان همچنین از عدم پاسخگویی سامانه گویای این شرکت گلایه دارند. در سامانه گویای این شرکت که تنها راه ارتباطی مشترکین و مردم است کسی پاسخگو نیست و فقط معطل ماندن پشت خط تلفن نصیبش مردم می شود.

این مطالبه جدی و به حق مردم است که از زمان قطع برق آگاهی داشته باشند و مسئولان شرکت برق باید پاسخگوی این خاموشی‌های بی برنامه باشند.

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=10435

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: