حساب بانکی واحدهای صنعتی بزرگ به داخل استان منتقل شود

بازرس کل کردستان:

حساب بانکی واحدهای صنعتی بزرگ به داخل استان منتقل شود

اقتصاد کلان

بازرس کل کردستان: حساب بانکی واحدهای صنعتی بزرگ به داخل استان منتقل شود عیسی هواسی شامگاه دوشنبه در اولین کمیسیون علمی، تخصصی با محوریت (راهکارهای تحقق شعار سال با موضوع جهش تولید با مشارکت مردم) در جمع دستگاه‌های اجرایی و دانشگاهی استان در سنندج بر لزوم استفاده از ظرفیت شبکه بانک‌های خصوصی و هدایت منابع مالی حاصل از فروش گندم به سمت تکمیل چرخه‌های صنعت کشاورزی تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش بازرسی کل استان در حوزه نظارت، افزود: بازرسی در راستای نیل به اهداف شعار در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته و در اجرای صحیح برنامه‌ها و قوانین مربوط حامی آنها خواهد بود.

بازرس کل استان کردستان بر اهمیت شعار سال و لزوم اجرایی شدن آن با مشارکت مردم تاکید کرد و با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های اجرایی ستان، تحقق جهش تولید را منوط به برنامه ریزی و تلاش مضاعف مدیران اجرایی دانست.

هواسی با بیان اینکه برنامه ریزی دستگاه‌های اجرایی عامل همگرایی و پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف است، انگیزه، ابتکار و جسارت مدیران را لازمه پیشبرد کارها دانست و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست بر اساس ظرفیت‌های موجود در مجموعه‌های خود به حل مشکلات اقتصادی استان کمک کنند.

وی با اشاره به ۱۸۴ گزارش آسیب شناسی تهیه شده توسط بازرسی در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: تسهیل فرایندهای سرمایه گذاری خارجی با مشارکت سرمایه‌گذاری داخلی، استفاده از ظرفیت ۳۸ هزار واحد صنفی استان و مدیریت درست منابع آبی استان ضروری است.

در این جلسه تعدادی از اساتید، نخبگان، مدیران و کارشناسان به اظهارنظر پیرامون اهم مشکلات در راستای تحقق شعار سال پرداخته و مقرر شد کمیته ای از افراد صاحب نظر دانشگاهی و اجرایی تشکیل و نسبت به تهیه گزارش‌های ادواری منظم به پیشنهادهای موثر اقدام کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=10421

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: