در عرصه های طبیعی آتش روشن نکنیم

در عرصه های طبیعی آتش روشن نکنیم

اقتصاد کلان

به گزارش اقتصاد کلان ، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کردستان با اشاره به افزایش دما درسطح استان و بروز گرما و خشکی هوا و وجود پوشش علفی و خشک در عرصه‌های طبیعی و تراکم این پوشش در مناطق تحت مدیریت محیط زیست و بویژه مناطق حفاظت شده استان، گفت: رعایت موارد ایمنی در راستای پیشگیری از آتش سوزی  از سوی همگان ضروری است.

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کردستان؛ زانیار نازدار افزود: : پیشگیری از حریق در عرصه‌های ملی و طبیعی به عنوان ساده‌ترین اقدام ، نیازمند مشارکت همه مردم با هدف حفاظت از سرمایه‌های ملی است و در این راستا  جوامع محلی، تفرجگران و گردشگران و عموم مردم از روشن کردن آتش در عرصه های طبیعی و مراتع  خودداری کنند.

وی تصریح کرد: دامداران، کشاورزان، گردشگران و تمام کسانی که در محیط‌های طبیعی برای تفریح و یا کار حضور دارند از روشن کردن آتش در طبیعت بخصوص حاشیه مناطق حفاظت شده جهت پیشگیری از خطر حریق جدا خودداری کنند.

فرمانده یگان حفاظت استان کردستان از عموم مردم خواست ضمن مشارکت فعال در امر حفاظت از عرصه های طبیعی بخصوص مناطق تحت مدیریت به عنوان امانتی برای آیندگان، گزارش تخریب، تصرف، قطع درختان ، شکار غیرمجاز و آتش سوزی در عرصه‌های طبیعی را به سامانه‌ ۱۵۴۰ و یا با شماره های ۳۳۲۳۳۴۰۲و۳۳۲۳۲۴۱۵ تماس حاصل نمایند.

اخبار استانی / اقتصاد کلان 

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=10387

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: