تردد بین استانی در محورهای کردستان ۱۱ درصد کاهش یافت

تردد بین استانی در محورهای کردستان ۱۱ درصد کاهش یافت

تردد بین استانی در محورهای کردستان ۱۱ درصد کاهش یافت

به گزارش اقتصاد کلان ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از کاهش ۱۱ درصدی تردد بین استانی وسایل نقلیه در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

فرزاد حسنی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: بر اساس تحلیل داده های مرکز مدیریت راه های کردستان، تردد بین استانی کل وسایل نقلیه در تیر ماه ۱۴۰۳ به میزان ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۳۱۵ تردد به ثبت رسید.

وی اظهار کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد و در مقایسه با ماه گذشته (خرداد ماه) ۶ درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: تردد وسایل نقلیه سبک در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد و وسایل نقلیه سنگین ۲۳ درصد کاهش داشته است.

رصد یک میلیون و ۶۵۱ هزار پلاک از سایر استان ها

حسنی با تاکید بر اینکه در مدت مذکور یک میلیون و ۶۵۱ هزار و ۹۹ پلاک از سایر استان ها در کردستان رصد شده است، ادامه داد: استان های تهران، آذربایجان غربی، همدان و کرمانشاه بیشترین سهم تردد را به خود اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: بیشترین تردد پلاک های کردستان نیز به ترتیب در استان های همدان، مرکزی، کرمانشاه و تهران ثبت شده که در مجموع ۳ میلیون و ۳۷۳هزار و ۶۰۷ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی تردد در محور کامیاران _ کرمانشاه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیان کرد: بیشترین کاهش تردد نیز در محور بانه _ سردشت با ۶ درصد گزارش شده است.

حسنی از برقراری یک هزار و ۲۸۳ تماس با سامانه ۱۴۱ در تیر ماه خبر داد و گفت: کاربران جاده ای می توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و محدودیت های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه ها را ثبت کنند.

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesad-kalan.com/?p=10246

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: