×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان: سه هزار میلیارد ریال به واحد‌های تولیدی دام و طیور پرداخت شد

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: در زمان اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها سه هزار میلیارد ریال به ۲هزار و ۴۰۰ نفر از تولیدکنندگان واحد‌های دام و طیور پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان، جمشید ویسی در نشست هم اندیشی با مرغداران اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به مرغداران پس از اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها  را یکی از اقدامات اساسی این بانک در تأمین سرمایه درگردش واحدهای دام و طیور با نرخ سود مناسب است و تا کنون بالغ بر سه هزار میلیارد  تومان تسهیلات در قالب این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن حتی در روزهای تعطیل به متقاضیان پرداخت شده است.

ویسی عنوان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی دام و طیور وصنایع وابسته از اولویت های این بانک در پرداخت تسهیلات قرار دارد و طی سال های گذشته واحدهای تولیدی فعال در این بخش، از این تسهیلات بهره مند شده اند.

ویسی از صدور دامدار کارت جدید با سقف اعتباری دو میلیارد ریال و نرخ سود ۱۰ درصد خبر داد و افزود: در راستای حذف ارز ترجیحی در جهت حمایت از دامداران و عشایر تسهیلات ۲۰۰ میلیونی تحت عنوان دامدارکارت به آنها پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان ادامه داد: دامداران به وسیله این دامدارکارت از مراکزی که مورد تایید جهاد کشاورزی استان در فروش نهاده‌های دامی قرار دارد، مجاز به استفاده از تسهیلات آن هستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.