×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
دستگاه‌های اجرایی کردستان نباید از خبرنگاران شکایت کنند

استاندار کردستان گفت: به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده‌ایم که از خبرنگاران هیچ شکایتی نخواهند داشت اما باید حرمت و شخصیت افراد حفظ شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا پیش‌ازظهر امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان برگزار شد با بیان اینکه خبرنگاری تلفیقی از کار تخصصی و هنر است، اظهار داشت: فضای رسانه‌ای دنیا، کارزار روایت‌ها است و هم‌اکنون در جنگ رسانه‌ای با دشمن هستیم.

وی افزود: در چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب همواره به امیدآفرینی تاکید فرموده که انتظار می‌رود این امر مهم در اولویت رسانه‌ها قرار گیرد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه خبرنگاران در صورت مشاهده هر گونه ضعف برای پیشبرد حل مشکلات تذکر دهند اضافه کرد: خبرنگاران هر گونه ضعف و مشکل را منصفانه منعکس کنند چرا که این خودش نوعی امیدآفرینی برای تسریع در حل مشکلات و اصلاح رویکردها می‌باشد.

زارعی کوشا ادامه داد: از خبرنگاران انتظار داریم که در فضای رسانه‌ای در روایت‌گری‌ها، واقعیات و صداقت را در اولویت قرار دهند.

وی با بیان اینکه توسعه همه جانبه استان به صورت ویژه پیگیری می‌شود گفت: متاسفانه مجتمع فرهنگ روبه‌روی استانداری در حال ۲۰ ساله شدن و نیمه‌تمام مانده که این باعث ناامیدی در میان مردم خواهد شد، بنابراین اتمام پروژه‌ها در اولویت است.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه پروژه احداث مسکن ویژه خبرنگاران‌ دارای شرایط در قالب نهضت ملی مسکن تعریف و مدنظر قرار می‌گیرد، اذعان داشت : احداث مسکن خبرنگاران و ایجاد دفتر برای رسانه‌ها به‌ صورت ویژه پیگیری می‌شود.

زارعی کوشا در پایان گفت: به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده‌ایم که از خبرنگاران هیچ شکایتی نخواهند داشت اما باید حرمت و شخصیت افراد حفظ شود.

در پایان این مراسم از پوستر دو جشنواره “سومین جشنواره استانی مطبوعات خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ورزشی و پوستر جشنواره ورزشی‌نویسان در استان کردستان پس از ۵سال تعطیلی رونمایی شد.

گزارش/ثریا صلواتی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.