×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
پل معلق آبیدر مشمول رعایت الزامات استاندارد اجباری تجهیزات تفریحی نیست

 

مدیرکل استاندارد استان کردستان گفت: برای مسیر برگشت استفاده کنندگان تجهیز تفریحی زیپ‌لاین (روباه پرنده) معمولاً پل معلق ساخته می شود.

ژیلا یزدانی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: زیپ‌لاین نصب شده در مجموعه تفریحی آبیدر، مطابق با مصوبه شورای عالی استاندارد، مشمول رعایت الزامات استاندارد اجباری تجهیزات تفریحی است و در حال حاضر دارای گواهی معتبر بازرسی سالانه می‌باشد، اما با توجه به ضوابط سازمان ملی استاندارد، “پل معلق” مشمول رعایت الزامات استاندارد اجباری تجهیزات تفریحی نبوده و استاندارد ملی ویژگیهای پل معلق، تا کنون تدوین نشده است و به همین دلیل امکان بازرسی از سوی سازمان ملی استاندارد وجود ندارد.

وی افزود: موضوع مورد بحث در زمان ساخت و نصب پروژه تفریحی آبیدر به شهرداری محترم سنندج اعلام شده و پیشنهاد گردیده تا نظارت و صدور مجوز بهره برداری آن از طریق سایر دستگاههای ذیربط پیگیری شود.

وی تاکید کرد: علی القاعده موضوع رعایت الزامات استاندارد اجباری کالا یا خدمت، در شورای عالی استاندارد به ریاست رییس جمهور محترم، بررسی و در صورت تصویب، به عنوان کالا یا خدمت مشمول رعایت الزامات استاندارد اجباری، آگهی عمومی می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.