×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
سنندج پایتخت و نماد تقریب مذاهب

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی سنندج را پایتخت و نماد تقریب مذاهب خواند و گفت: دیدگاه حاکمیت نسبت به اقوام و مذاهب در این سفر تبیین خواهد شد.

ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی صبح امروز وارد کردستان شد و پس از استقبال استاندار کردستان و هیئت همراه و در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اهداف این سفر، اظهار داشت: این سفر همچون سایر استان ها در راستای دستور ریاست جمهوری مبنی بر تقویت و توجه به تمام مذاهب انجام شده است اظهار داشت: نگاه دولت و نظام، تقویت و توجه به اقوام و مذاهب اسلامی است و دیدگاه حاکمیت در این باره یکسان می باشد.

وی اذعان داشت: جمهوریت نظام یعنی اقوام و اسلامی بودن آن یعنی توجه به تمام مذاهب و این دید کلی نظام و انقلاب اسلامی است.

ماموستا کریمی سنندج را پایتخت و نماد تقریب مذاهب خواند و گفت: در این سفر نگاه دولت و نظام نسبت به اقوام و مذاهب تبیین خواهد شد.

مشاور از سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان کردستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: حضورما در کردستان پیش مقدمه ای برای سفر رییس جهمور خواهد بود تا ایشان با دیدی وسیعتر به استان سفر کنند.

ماموستا کریمی ادامه داد: طی جلساتی که با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خواهیم داشت نظراتتمان را در رابطه با سفر رییس جهمور به کردستان نهایی و نتایج را خدمت آیت الله رئیسی اعلام خواهیم کرد.

برگزاری جلسات متعدد از جمله شورای اداری، دیدار با نخبگان، خانواده شهدا و معتمدان استان از برنامه های سفر مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی به استان کردستان می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.