×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
انتخاب اعضای شورای  روابط عمومی های استان کردستان

مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کردستان برگزار شد

مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کردستان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور استاندار کردستان و اعضای روابط عمومی ادارات استان برگزار شد.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این مراسم که ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن پیامبر اعظم برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات مجموعه روابط عمومی های استان اظهار داشت: استقامت و اتحاد ازاصول حضور در جبهه حق است و روابط عمومی ها جلودار جهاد تبیین می باشند.

وی با بیان اینکه امروزه رسالت اصحاب رسانه و روابط عمومی ها بسیار سخت است و بر همین اساس باید به این حوزه ها توجه شود اظهار داشت: ما در مواجه رسانه ای از جهان  عقب هستیم بنابراین روابط عمومی ها امروزه نقش اساسی در اطلاع رسانی در جامعه دارند و درواقع جلو دار جهاد تبیین هستند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: مجموعه روابط عمومی جایگاه والایی در ادارات و دستگاه های اجرایی دارند و باید بر همین اساس این حوزه قبل از هر کاری به دنبال تولید فکر و اندیشه باشند.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در این مراسم با اشاره به اینکه این ایام یاد آور سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان است اظهار داشت: سفر ایشان به استان کردستان‌ بسیار تاثیر گذار، ماندگار و حرکت آفرین بود و همه‌ی ما خودمان را نسبت به تبین این سفر و تشریح برکات آن برای استان، بدهکار می دانیم.

وی گفت: با توجه به اینکه در سال ۸۸ تلاش فراوانی از سوی مخالفان نظام برای اختلال در انجام سفر رهبری به کردستان صورت گرفت که خوشبختانه سفر به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

استاندار کردستان اذعان داشت: سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان‌ موجب تغییر نگاه‌ها به این استان گردید و استان کردستان را در اذهان عمومی از یک استان محروم امنیتی به یک استان‌ غنی فرهنگی سوق دادند.

زارعی کوشا در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی می تواند موثرترین بخش در یک دستگاه در بخش دولتی و بخش خصوصی باشد، افزود: امروزه در دنیا مهمترین مسئولیت ها و رسالت ها برای اطلاع رسانی یک مجموعه بر عهده روابط عمومی هاست و در سیاست گزاری و برنامه گزاری ها روابط عمومی ها نقش بسزایی دارند.

وی‌ با اشاره به اینکه همه‌ی مدیران‌ اگر در حوزه اطلاع رسانی فعال نباشند فعالیت هایش ابطال خواهد شد اظهار داشت: مجموعه روابط عمومی ها با وجود کمبود ها و نارسایی ها می توانند جریان ساز‌ باشند فقط به شرط اینکه انسجام‌ در میان آنها شکل بگیرد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش گریزی به توزیع عادلانه یارانه ها زد و گفت: این طرح که آن را توزیع عادلانه یارانه ها نامگذاری کرده‌ایم تکلیف همه دولت ها از دهه هفتاد تا به امروز بوده است ‌و اگر دولتی خواست این وظیفه قانونی را اجرای کند نباید آنرا مورد مواخذه قرار گیرد و باید نمایندگان ما در تبین آنچه که تصویب کرده آمد بیشتر ورود پیدا کنند.

زارعی کوشا در پایان از سفر دولت سیزدهم به استان کردستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: سهم استان کردستان از سفر ریاست جمهوری در مقایسه با سایر استان هایی که از نظر شاخص های مختلف جمعیتی هم‌سطح‌ آنان هستیم قابل قیاس نیست ودر زمان مناسب اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

لازم به ‌ذکر است که در پایان مجمع سیران مرادی، صلاح پویا، بهروز ابراهیم‌آبادی، فرشید اردلان، هیوا همایون‌نژاد، کوهسار رسولی‌تبار و لقمان فلاحی به عنوان اعضای اصلی و حسین مرادی به عنوان عضو علی‌البدل و قباد آرش به عنوان بازرس و جلیل فلاحی به عنوان خزانه‌دار به عنوان اعضای شورای روابط عمومی‌های استان کردستان انتخاب شدند.