×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
افزایش سفرهای جاده‌ای مردم در هفته گذشته

سفرهای جاده‌ای مردم در هفته گذشته برخلاف هفته‌های قبلش روند افزایشی داشت. و اکثر استان‌های کشور شاهد افزایش تردد انواع وسایل نقلیه بودند.

بر اساس جدید آمارهای منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره وضعیت تردد. وسایل نقلیه مختلف. در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ دی ماه، به صورت متوسط یک میلیون و ۷۲۱ هزار و ۹۵۲ وسیله نقلیه در هر روز در محورهای مواصلاتی کشور تردد کردند. که نسبت به هفته قبل از آن افزایش پنج درصدی داشت در قیاس با هفته مشابه سال گذشته رشد  ۱۴ درصدی را تجربه کرد.

تردد ورود و خروج و سفرهای جاده‌ای مردم در استان های زنجان ۲۵- درصد، آذربایجان شرقی ۱۶- درصد کردستان۹- درصد و کرمانشاه. منفی هشت درصد نسبت به سال گذشته افت کرد. و بیشترین کاهش را در قیاس با سال ۱۳۹۹ تجربه کرد.

همچنین همین آمار در استان‌های مازندران با ۴۶ درصد، گیلان با ۴۶ درصد، قم با ۲۶ درصد و قزوین با ۲۴ درصد بیشترین افزایش را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته داشته است.

از سوی دیگر مجموع ورود و خروج وسایل نقلیه مختلف در هفته گذشته روند متفاوتی نسبت به هفته قبل از این آمار پیدا کرده است. چرا که ترددها در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ دی ماه تنها در شش استان کاهشی بوده است. و در دیگر استان‌های کشور با افزایش سفر یا همان ترددهای بین استانی رو به رو بوده‌ایم.

افزایش سفرهای جاده‌ای

تردد ورود و خروج و سفرهای جاده‌ای مردم در استان های زنجان ۲۵- درصد. آذربایجان شرقی ۱۶- درصد کردستان۹- درصد و کرمانشاه منفی هشت درصد نسبت به سال گذشته افت کرد. و بیشترین کاهش را در قیاس با سال ۱۳۹۹ تجربه کرد.

همچنین همین آمار در استان‌های مازندران با ۴۶ درصد، گیلان با ۴۶ درصد، قم با ۲۶ درصد و قزوین با ۲۴ درصد. بیشترین افزایش را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته داشته است.

از سوی دیگر مجموع ورود و خروج وسایل نقلیه مختلف در هفته گذشته. روند متفاوتی نسبت به هفته قبل از این آمار پیدا کرده است. چرا که ترددها در بازه زمانی ۱۷ تا ۲۳ دی ماه تنها در شش استان کاهشی بوده است. و در دیگر استان‌های کشور با افزایش سفر یا همان ترددهای بین استانی رو به رو بوده‌ایم.

 

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک تلگرام