×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
خانواده های حادثه حسین آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: ۲۵ خانواده آسیب دیده ناشی از حادثه انفجار تانکر سوخت. در شهر حسین آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار می گیرند.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کردستان، رضا طوسی اظهار کرد: پس از حادثه انفجار تانکر سوخت در شهر حسین آباد. و ایجاد آسیب مالی و جانی برای تعدادی از خانواده‌ها، این نهاد بلافاصله در محل حادثه حضور و نسبت به بررسی وضعیت خانواده‌های. تحت حمایت و نیازمند آسیب دیده اقدام شد.

وی با بیان اینکه از بین مددجویان کمیته امداد آن محل کسی آسیب ندیده بود. افزود: تعداد ۲۵ منزل مسکونی این شهر دچار حریق و سوختگی و آسیب شده بودند. که با قید فوریت برای همه آنها تشکیل پرونده شد. و بلافاصله تحت حمایت این نهاد قرار خواهند گرفت.

رضا طوسی ادامه داد: از طریق این نهاد به هریک از این خانواده‌ها تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: همچنین تعداد ۲۵ بسته سبد غذایی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان به این خانواده‌ها اهدا شده. و در ادامه هر خدمتی لازم باشد به این خانواده‌ها ارائه می‌شود.

طوسی در پایان ضمن تسلیت به بازماندگان افراد فوت شده. گفت: امیدواریم دیگر شاهد همچنین حوادث تلخی در هیچ جایی نباشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان با اشاره به اینکه خانوارهای آسیب دیده.در حال ثبت نام در بخشداری برای دریافت جبران خسارت ها هستند، ادامه داد: مقرر شده افراد و خانوارهای آسیب دیده ای که تحت پوشش کمیته‌امداد امام(ره) نیستند، از این پس مورد حمایت باشند و از مزایای آن برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه خسارت به خودروهای آسیب دیده نیز در صورت بیمه بودن جبران خواهد شد، اظهار داشت: طبق دستور استاندار، تمام خسارت ها به آسیب دیدگان در حسین آباد جبران خواهد شد.