×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
افزایش ۱۲.۵ درصدی تردد در محورهای برون‌شهری

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۲۴ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری. نسبت به روز قبل ۱۲.۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

تردد در محورهای برون‌شهری ۱۲.۵ درصد افزایش یافت

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی. سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع. مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و عبور و مرور در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ و کمترین عبور و مرور بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته. که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور. در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها عادی است.

براساس این گزارش تردد در محورهای رامیان – اولنگ – شاهرود در استان گلستان، شمشک – دیزین در استان‌های البرز و تهران، شهداد – نهبندان در استان کرمان، خرم آباد – پلدختر در استان لرستان، سی سخت – پادنا در استان‌ کهگیلویه و بویر احمد، سروآباد – پاوه در استان کردستان، گنجنامه – تویسرکان در استان همدان، پونل – خلخال در استان گیلان، وازک – بلده در استان مازندران و هشتگرد – طالقان در استان البرز به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک تلگرام