×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
طعنه رئیس جمهور به مسکن مهر

طعنه روحانی به دولت قبل به خاطر «طرح مسکن مهر»: واحدهای مسکونی را مردم باید بسازند نه دولت شرق: رئیس‌جمهور در روزهای واپسین دولت خود همچنان در‌حال افتتاح طرح‌هایی است که در این هشت سال انجام شده است. از مهم‌ترین این طرح‌ها «مسکن مهر» بود که از دولت محمود احمدی‌نژاد به جا مانده بود و البته همچنان به‌صورت کامل به اتمام نرسیده است. حسن روحانی روز گذشته در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت راه و شهرسازی، به این مسکن مهر اشاره کرد و طعنه‌ای به رئیس دولت قبل انداخت. او با اشاره به اینکه دولت دوازدهم تلاش زیادی برای مسکن انجام داد، گفت: «در این زمینه دولت مسئولیت بزرگی به دوش دارد. ما در ابتدای کار نمی‌توانستیم کاری کنیم جز انجام تعهد دولت قبل در مورد مسکن مهر که دوسوم آن باقی مانده بود».
به گزارش ایسنا، او از وزیر خود نیز تشکر کرد و افزود: «این کار سختی بود که محله‌های مسکونی را تکمیل کنیم و خدمات آب و برق و گاز و جاده و مدرسه را به این محلات برسانیم. ولی با آمدن مهندس اسلامی و تلاش ایشان از ابتدای کار این اقدام انجام شد و کار رو به اتمام است و چیزی از پروژه مسکن مهر باقی نمانده است».
روحانی همچنین به واحدهای مسکونی با قیمت مناسب اشاره کرد و باز طعنه زد: «اگر بخواهیم واحد مسکونی ضروری برای یک خانواده در نظر بگیریم باید سالی ۵۰۰ هزار واحد مسکونی بسازیم که کار بزرگی است. البته دولت موظف نیست خانه را بسازد اما زمین و تسهیلات لازم را باید در اختیار بگذارد. واحدهای مسکونی را خود مردم باید بسازند، این اشتباه است که دولت برود دنبال این کار. دولت باید وام و زمین و خدمات را در اختیار مردم بگذارد. پس قدم‌های مهمی را دولت باید بردارد و قدم‌هایی را هم مردم باید بردارند تا مردم بتوانند صاحب مسکن شوند».
او با اشاره به اقدامات لازم برای امر مسکن در کشور، عنوان کرد: «اولین اقدام این است که طرح خوبی برای ساختن واحدهای مسکونی، شهرک‌ها و شهرهای جدید داشته باشیم که هرچه بهتر انجام شود، کار با سرعت و کیفیت بهتری پیش می‌رود».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.