×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
مقایسه پورشه باکستر با مرسدس بنز E350 کروک + مشخصات فنی

مشخصات فنی خودرو پورشه باکستر و مرسدس بنز E350 کروک در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، پورشه باکستر با مرسدس بنز E350 کروکاست. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند. 

معرفی پورشه باکستر:

پورشه باکستر، خودرویی ساخت کشور آلمان است که در سال ۲۰۱۰ طراحی شد و در آن از یک موتور ۶ سیلندر با ۲۴ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۲۸۹۳ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۲۵۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ و ۴۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۹۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۴۰۰ دور در دقیقه است.


در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۷ سرعته خودکار استفاده شده است. جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۶۳ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۶ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۵ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به گرمکن و حافظه صندلی،  گرمکن آینه‌های جانبی، چراغ‌های جلو زنون، روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ‌ها، چرخش نور چراغ‌ها در پیچ‌ها، سنسور باران، سنسور پارک، سنسور کنترل باد چرخ‌ها، کروز کنترل و قابلیت تعویض دنده از روی فرمان اشاره کرد.

معرفی مرسدس بنز E۳۵۰ کروک:

مرسدس بنز E۳۵۰ کروک، خودرویی ساخت کشور آلمان است که در سال ۲۰۱۱ طراحی شد و در آن از یک موتور ۶ سیلندر با ۲۴ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۳۴۹۸ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۲۸۸ اسب بخار در ۶۰۰۰ و ۴۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۳۶۵ نیوتن متر در ۵۰۰۰ و ۱۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۷ دنده خودکار ۷G-Tronic استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۶.۸ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۶ لیتر است.

این خودرو مجهز به ترمز دستی پدالی، سیستم ATTENTION ASSIST برای هشدار به راننده در صورت خواب‌آلودگی، گرمکن آینه‌های بیرونی، تنظیم خودکار نور داخل خودرو به کمک سنسور نور، نشان‌دهنده سطح روغن و آب، چراغ‌های LED، سیستم NECK-PRO برای کم کردن آسیب به سر سرنشینان جلو در هنگام تصادف، نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها، سیستم تشخیص سرنشین جلو، کروز کنترل است.

خودرو
پورشه باکسترمرسدس بنز E350 کروک
کشور سازنده
آلمانآلمان
سال (طراحی)
۲۰۱۰۲۰۱۱
موتور
۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور
۲۸۹۳سی سی۳۴۹۸سی سی
حداکثر قدرت
۲۵۶ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه۲۸۸ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
۲۹۰ نیوتن متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه۳۶۵ نیوتن متر در ۵۱۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده
۷ سرعته خودکار۷ دنده خودکار ۷G-Tronic
شتاب ۰ تا ۱۰۰
۶ ثانیه۶٫۸ ثانیه
حداکثر سرعت
۲۶۳ کیلومتر در ساعت۲۵۰ کیلومتر در ساعت
وزن
۱۳۳۵ کیلوگرم۱۷۹۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
۴۳۲۸ طول – ۱۸۰۱ عرض – ۱۲۹۵ ارتفاع۴۶۹۶ طول – ۱۷۸۶ عرض – ۱۳۹۷ ارتفاع
فاصله بین دو محور
۲۴۱۶ میلیمتر۲۷۵۸ میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
۹ لیتر در هر صد کیلومتر۸٫۹ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
۶۵ لیتر۶۶ لیتر
استاندارد آلایندگی
یورو ۵یورو ۵
میزان تولید CO2
221 گرم در هر کیلومتر۲۰۸ گرم در هر کیلومتر
ترمز و پایداری
ABS – ASR – MSR – ABD – PSMABS – BAS – ESP – ASR – سیستم PRE-SAFE
کیسه هوا
کیسه هوای سرنشینان جلو – جانبی – مجموعا ۶ کیسه هواکیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – کیسه هوای پرده‌ای – کیسه هوا زانویی راننده
سیستم صوتی
 سیستم صوتی با صفحه نمایش رنگی ۵٫۸ اینچی – قابلیت پخش CD و MP3 – بلوتوث – ۸ اسپیکر – همچنین سیستم‌های صوتی Audio 50 APS، COMAND و Harman Kardon® قابل سفارش هستندتیونر تلویزیون به صورت سفارشی

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.